The Good, The Bart, and The Loki
Banished from Asgard once again, Loki must face his toughest opponents yet: the Simpsons and Springfield’s mightiest heroes. The God of Mischief teams up with Bart Simpson in the ultimate crossover event paying tribute to the Marvel Cinematic Universe of Super Heroes and villains.