The Happiest Millionaire
Pet alligators roaming the conservatory, a Bible-and-boxing school in the stables, and a delightfully eccentric millionaire make for unrestrained pandemonium in this musical extravaganza! Fred MacMurray presides over a Philadelphia mansion where just about anything can happen!