The Incredible Dr. Pol: Blue Ribbon Kids
On this special episode of The Incredible Dr. Pol, we’re breaking ALL the rules! It’s a best-of-the-kids compilation episode with the world’s most famous veterinarian. The cute, the cuddly, the wild, the woolly, we have an entertaining cast of kids — tots to teens — who will do anything for their animals.