The Jewel Thief
A heist documentary about a teenage bank robber from Omaha, Nebraska named Gerald Blanchard, who orchestrated what is thought to be the most sophisticated heist of all time — the robbery of Austria's crown Jewel, the "Sisi Star." Gerald Blanchard tells the story alongside his mother, and the two Canadian cops who brought him down.