The Jungle Book 2
Although man-cub Mowgli has been adapting to life in the village, he misses his jungle buddies. When he wanders back into the wild for some swingin' fun, he soon finds that man-eating tiger Shere Khan is lurking in the shadows...and planning his revenge.
The jungle is jumping again as Mowgli, Baloo, Bagheera and the rest of your favorite characters return in the fun-filled musical adventure. Mowgli (Haley Joel Osment) has been living in the village among the humans, including his little stepbrother, Ranjan, and his best friend, Shanti. But the man-cub still has that jungle rhythm in his heart...and he misses his old buddy Baloo (John Goodman). When Mowgli wanders back into the wild for some swingin' fun, he soon finds Baloo isn't the only one waiting for him—the man-eating tiger Shere Khan is lurking in the shadows and planning his revenge. If he is to defeat his nemesis, Mowgli will need the help of both his old friends and his new family.