The Jungle Book: Mowgli's Story
Told from Mowgli's point of view, this live-action sequel to the 1967 animated feature tells the story of how a boy became a mancub and a mancub became a man. Experience his friendship with Baloo and his cunning battle against the jungle’s most fearsome animal, the menacing and vengeful tiger Shere Khan.