The Jungle Book
Embark on an adventure with Mowgli as he makes his way through the jungle to the man-village with Bagheera the panther. Along the way he meets special friends, including the lovable bear Baloo, who teaches Mowgli "The Bare Necessities" of life and the meaning of friendship.
Experience the song-filled celebration of friendship, fun and adventure that was the last film to receive Walt Disney's personal touch. Embark on a thrilling, adventure-filled journey with the boy Mowgli as he makes his way through the jungle to the man-village with Bagheera, the wise panther. Along the way he meets jazzy King Louie, the hypnotic snake Kaa and the lovable, happy-go-lucky bear Baloo, who teaches Mowgli "The Bare Necessities" of life and the true meaning of friendship.