The Little Mermaid: Ariel's Beginning
Imagine a time long before Ariel met Prince Eric and walked on land — a time when music was banned from the underwater kingdom of Atlantica. Torn between family duty and her love for music, Ariel must make the most difficult choice of her life. With the help of her friends, Sebastian and Flounder, and her six amusing sisters, will the young mermaid be able to restore music, friendship and love to the kingdom?