Assembled: The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Join visionary director Sam Raimi and the cast of the film as they recount their experiences bringing Marvel’s darkest story to life. From world-building to universe-building, hear first hand accounts from the cast and crew on what it took to design, create and make each universe unique and believable. Discover all this and more in “ASSEMBLED: The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness.”