The Mouseketeers at Walt Disney World
The Mouseketeers of the New Mickey Mouse Club arrive at Walt Disney World to do a live stage show. While there, they are also hoping to enjoy the recreational aspects of the Magic Kingdom, however a series of problems follows them as they explore the property.