The New Mutants
In this terrifying, action-filled film based on the MARVEL comic series, five young people who demonstrate special powers are forced to undergo treatment at a secret institution — allegedly to cure them of the dangers of their powers. But it’s soon clear that their containment is part of a much bigger battle between the forces of good and evil!