The Paloni Show! Halloween Special!
Leroy, Reggie, and Ceruce Paloni have been given the opportunity of a lifetime to be the hosts of an unforgettable Halloween Special full of “spooky” shorts from a group of up-and-coming animators. Created by Justin Roiland.