The Pirate Fairy
Tinker Bell and her friends embark on an epic adventure to find their friend Zarina, a smart and ambitious fairy captivated by Blue Pixie Dust. Together, they face a band of pirates led by a cabin boy who’ll soon be known as Captain Hook himself.
From the world of Peter Pan comes a swashbuckling adventure about Zarina, a smart and ambitious dust-keeper fairy who’s captivated by Blue Pixie Dust and its endless possibilities. When Zarina’s wild ideas get her into trouble, she flees Pixie Hollow and joins forces with the scheming pirates of Skull Rock, who make her captain of their ship. Tinker Bell and her friends must embark on an epic adventure to find Zarina, and together they go sword-to-sword against the band of pirates led by a cabin boy named James...soon to be known as Captain Hook himself.