The Pope: Answers
Ten young people from all over the world meet in Rome with Pope Francis with the aim of talking and conveying to him the main concerns of their generation. What awaits them is an unprecedented meeting, a face-to-face conversation, and a unique event.
Ten young people from all over the world meet in Rome with Pope Francis, with the aim of talking and conveying to him the main concerns of their generation. What awaits them is an unprecedented meeting, a face-to-face conversation, and a unique event. In this talk, guided by the young people's own questions, they will address such important issues for today's youth as migration, sexuality, gender identity, or religious freedom.