The Real Black Panther
The hot, dry, deciduous jungles of South India are no place for a melanistic leopard. But Saya is different. He is the only black panther in the entire Kabini Forest, and he’s got one thing on his mind: to take over this leopard paradise. But Scarface, the current ruler, won’t give it up easily. This is a story of astounding adaptability and success, the journey of Saya — The Real Black Panther.