The Swap
Teens Ellie and Jack are both struggling to juggle school, friends, sports and family. When an argument about who has it easier gets out of hand, Ellie and Jack trigger a real-life body swap. With a rhythmic gymnastics championship and a spot on the varsity hockey team at risk, they must get back in their own bodies before the change is permanent.