The Tortoise and the Hare
Big race. Hare, fast and in lead, stops to loaf and show off to girl bunnies. Tortoise, plodding along at steady, slow pace, wins, although hare tries a last minute burst of speed. (3rd Academy Award winner, 1933-34)