The Young Black Stallion
When courageous young Neera becomes separated from her family while in the desert, she chances upon a wild colt. Together they find friendship, trust and their way back home, only to discover her family is about to lose everything. Neera devises a daring plan to save it all by risking what she loves most—the young black stallion.