Three Men and a Baby
Three handsome Manhattan bachelors find their dating rituals irreparably damaged when an unexpected new roommate – complete with crib, pacifier and diaper – shows up on their doorstep. This bouncing bundle of joy is anything but joyous...until she becomes "Daddy's Girl" to all three.
Take three Hollywood stars (Tom Selleck, Steve Guttenberg, Ted Danson), add one adorable baby girl, and the result is an unbelievably hilarious blockbuster comedy. Three handsome Manhattan bachelors find their dating and mating rituals irreparably damaged when an unexpected new roommate – complete with crib, pacifier and dirty diaper – shows up on their doorstep. This bouncing bundle of joy is anything but joyous...until the trio's hilarious fathering instincts take over and she becomes "Daddy's Girl" to all three. Blanketed with unexpected story twists and endless laughs, Three Men And A Baby delivers pure delight for all.