Tiger
Disneynature's “Tiger” lifts the veil on our planet’s most revered and charismatic animal, inviting viewers to journey alongside Ambar, a young tigress raising her cubs in the fabled forests of India. Curious, rambunctious, and at times a bit clumsy, the cubs have a lot to learn from their savvy mother who will do all she can to keep them safe from pythons, bears and marauding male tigers.