Timeless Heroes: Indiana Jones and Harrison Ford
From his humble beginnings as TV bit-player to his era-defining turn as a blockbuster action movie star and onto his more introspective roles that followed, this new documentary tracks the storied career of Harrison Ford. Follow his trailblazing steps across the years – and the mileage – with the filmmakers and co-stars that launched Indiana Jones and witnessed movie history be made.
From his humble beginnings as TV bit-player to his era-defining turn as a blockbuster action movie star and onto his more introspective roles that followed, this new documentary tracks the storied career of Harrison Ford. Follow his trailblazing steps across the years – and the mileage – with the filmmakers and co-stars that launched Indiana Jones and witnessed movie history be made. This inside look shines a rare, personal light on a true legend.