Tinker Bell and the Great Fairy Rescue
Before she was ever introduced to Wendy and the Lost Boys, Tinker Bell met Lizzy, a girl with a steadfast belief in fairies. In the beautiful English countryside, an enchanting encounter unfolds when Tinker Bell is discovered by Lizzy. As their different worlds unite, Tink develops a special bond with the curious girl in need of a friend. As her fellow fairies launch a daring rescue, Tinker Bell takes a huge risk, putting her own safety and the future of the fairies in jeopardy.