Kate Berlant: Cinnamon in the Wind
In her first live solo special, Kate Berlant performs an absurdist set, in an intimate space, shared not only with the audience but the mirror reflection of herself.
In Kate Berlant: Cinnamon in the Wind, Kate performs an absurdist set, in an intimate space, shared not only with the audience but the mirror reflection of herself. Directed by Bo Burnham, Kate's special distorts audience's expectations to her comedy, while also exploring her clairvoyant connection to the crowd and her inability to stop performing.