Disney Princess Remixed - An Ultimate Princess Celebration
Disney Princess Remixed celebrates the timeless music of Disney Princess and themes of courage and kindness as part of the Ultimate Princess Celebration: a once-in-a-lifetime, global extravaganza surprising and delighting fans.