Sharkcano
World-renowned shark scientist Dr. Michael Heithaus is on a mission to reveal the mysterious connection between sharks and volcanoes. Throughout the world, sharks seem to be attracted to the hotspots, a puzzle that seems straight out of sci-fi, baffling scientists. Dr. Heithaus crisscrosses the globe and risks his life to uncover the shocking, real-life link between two fearsome forces of nature.