Pollyanna
Pollyanna is an orphan who brings sunshine into the lives of everyone she meets, but her Aunt Polly doesn't appreciate her effervescent niece. It isn't until she almost loses her "Glad Girl" that Aunt Polly realizes the true power of love and lightheartedness.
In this timeless Walt Disney tapestry of small-town Americana, you'll meet Pollyanna (Hayley Mills), the orphan who brings sunshine into the lives of everyone she meets. But her Aunt Polly (Jane Wyman) is too concerned with appearances, propriety and local politics to appreciate her effervescent niece. It isn't until the town almost loses their "Glad Girl" that Aunt Polly realizes the power of love and lightheartedness.