Tiger Cruise
Maddie Dolan is tired of being labeled a “Navy brat” and decides to convince her dad to give up his military career to stay at home. She participates in Operation Tiger, a weeklong tour where sailors’ families join them for operations aboard a ship, to convince him.
Maddie Dolan is tired of being labeled a “Navy brat” and decides to convince her dad to give up his military career to stay at home. She seizes the opportunity to petition him by participating in Operation Tiger, a weeklong tour where sailors’ families join them for operations aboard a ship. When Maddie’s plan is interrupted by the events of September 11th, she sees firsthand the courage, honor and commitment her father has not only for his country, but for her as well.