Eight Below
Stranded in Antarctica during the most unforgiving winter on the planet, Jerry's beloved sled dogs must learn to survive together until Jerry---who will stop at nothing---rescues them.
Suspense abounds in this thrilling tale of incredible friendship between eight amazing sled dogs and their guide, Jerry (Paul Walker). Stranded in Antarctica during the most unforgiving winter on the planet, Jerry's beloved sled dogs must learn to survive together until Jerry---who will stop at nothing---rescues them. Driven by unwavering bonds of friendship, enormous belief in one another and tremendous courage, Jerry and the dogs make an incredible journey to reunite.