My Dog, the Thief
A traffic reporter for a local radio station gets a ratings boost when a St. Bernard stows away on his helicopter, but the furry kleptomaniac gets them both in deep trouble when he casually lifts a million-dollar necklace from a team of professional jewel thieves.