A Haunting in Venice
Set in eerie, post-World War II Venice on All Hallows’ Eve, “A Haunting in Venice” is a terrifying mystery featuring the return of the celebrated sleuth, Hercule Poirot. Now retired and living in self-imposed exile in Venice, Poirot reluctantly attends a séance at a decaying, haunted palazzo. When one of the guests is murdered, the detective is thrust into a sinister world of shadows and secrets.