Melody Time
In the grand tradition of Disney's great musical classics, Melody Time features seven timeless stories, each enhanced with high-spirited music and unforgettable characters.
In the grand tradition of Disney's great musical classics, Melody Time features seven timeless stories, each enhanced with high-spirited music and unforgettable characters. Disney favorite Donald Duck puts on a display of jazzy antics as the star of "Blame It On The Samba." Music becomes a real adventure for a busy bumble bee in "Bumble Boogie." Cheer on the mischievous young tugboat in "Little Toot" and root for the heroes of legend and myth in "Johnny Appleseed" and "Pecos Bill." You'll tap your toes and clap your hands in this witty feast for the eyes and ears.