Assembled: The Making of the Falcon and the Winter Soldier
With this inside look at this new groundbreaking series, you’ll find out everything you need to know about how the cast and crew filmed the high-flying, globe-trotting action, brought back fan favorite characters such as Emily VanCamp’s Sharon Carter and Daniel Bruhl’s Zemo, and introduced new characters into the mix to deliver what fans have come to expect from the Marvel Cinematic Universe.