With his faithful friend Jiminy Cricket by his side, wooden boy Pinocchio embarks on fantastic adventures that test his bravery, loyalty and honesty until he triumphs in his quest for his heart’s desire: to become a real boy.
The timeless story of Pinocchio inspires a new generation with its masterful animation, award-winning music and unforgettable characters. When loving Geppetto creates a wooden puppet, his wish is granted when it comes to life as a little wooden boy. With faithful friend and conscience Jiminy Cricket by his side, Pinocchio embarks on fantastic adventures that test his bravery, loyalty and honesty until he triumphs in his quest for his heart’s desire: to become a real boy. Contains tobacco depictions.