Music, Thriller
Tierra Whack first gained recognition rapping for a YouTube channel on a Philadelphia Street. Years later, director Chris Moukarbel begins documenting her astronomical rise. Soon, we start questioning who is filming whom and whether being seen (watched!) is a desirable and unavoidable part of fame.