BURN-E
A companion piece to the feature WALL-E, this short features a welding bot on the Axiom Starliner named BURN-E, who, while repairing a light bulb, is locked out of the starliner by WALL-E and EVE. He attempts to open the locked door, but finally realizes he cannot.