Pride from Above
With exclusive access to some of the world’s biggest celebrations of LGBTQ+ culture, we deliver a new perspective on Pride - from the air. We’ll reveal the historic activism, fearless creativity and logistical ingenuity required to pull off these technicoloured festivals of hope.