The Sandlot: Heading Home
An egotistical, bitter baseball star is sent back in time to his 12 year old self and rediscovers his love of the game as he plays on the local sandlot.
An egotistical, bitter baseball star is sent back in time to his 12 year old self and rediscovers his love of the game as he plays on the local sandlot. With the sandlot at risk from a greedy developer, this time he remains loyal to his friends and not only saves the sandlot, but becomes the person he'd hoped to be, changing the course of his life.