Lady and the Tramp
Fall in love with this Disney classic. Experience the adventures of Lady, a pampered cocker spaniel, and Tramp, a mutt with a heart of gold. Now, this heartwarming tale charms a new generation of families.
Fall in love with Walt Disney’s beloved classic. Experience the thrilling adventures of Lady, a lovingly pampered cocker spaniel, and Tramp, a freewheeling mutt with a heart of gold. This heartwarming tale now charms a new generation of families and fans with its exquisite animation, unforgettable songs and one of the greatest love stories of all time.