Disney Channel Halloween House Party
Celebrate Halloween with the stars of Disney Channel! A monster under the bed, a haunted house, an ancient curse, and more ghostly surprises await in this family-friendly sketch comedy special. Hosted by Just Roll With It's Tobie Windham, and filmed remotely, it is the perfect remedy for Halloween-at-Home.