Lifted
When an overconfident teen alien gets behind the controls of a spaceship, he must attempt to abduct a slumbering farmer under the watchful eye of a critical instructor. But abducting humans requires precision and a gentle touch, and within a few missteps it’s painfully clear why more humans don’t go missing every year.