Killer Shark vs Killer Whale
The mystery of orcas attacking great white sharks for their livers leaves scientists baffled. But why are sharks fleeing when the orcas move in?
The mystery of orcas attacking great white sharks for their livers leaves scientists baffled. This unusual predatory behavior has been witnessed in three parts of the world: California, South Africa and Australia. But the most shocking outcome is the disappearance of the other sharks after the event. How are they communicating with their kin and getting out of dodge when the killer whales move in?