The Most Magical Story on Earth: 50 Years of Walt Disney World
In celebration of the 50th Anniversary of Walt Disney World Resort. Taking viewers on a historical journey spanning half a century and beyond at Walt Disney World in Florida.
In celebration of the 50th Anniversary of Walt Disney World Resort. Taking viewers on a historical journey spanning half a century and beyond at Walt Disney World in Florida. Featuring spectacular visuals and musical performances, accompanied by the renowned Orlando Philharmonic Orchestra; as well as interviews with iconic actors, actresses and athletes, Walt Disney World cast members, Disney Imagineers and executives past and present, who have all played their unique part in sprinkling pixie dust.