Three Men and a Little Lady
The comic high jinks are more outrageous than ever in this hysterical sequel about three carefree bachelors turned doting dads. As the trio continues to bring up 5-year-old Mary, her mother Sylvia has other plans: get married and take Mary with her to England. But when the ex-dads quickly discover how empty life is without their little lady, they go to wild lengths in their efforts to win her back.
The comic high jinks of three carefree bachelors turned doting dads (Tom Selleck, Steve Guttenberg and Ted Danson) delighted audiences in Three Men and a Baby. This handsome threesome is back and bringing up Mary, now an adorably curious 5-year-old. All is well until Mary's mother Sylvia accepts a marriage proposal and permanently relocates to England, taking Mary with her. It’s not long until the ex-dads realize how empty life is without their little lady, and go to England – and to outrageous lengths – in their efforts to win back both Mary and Sylvia.