You Don't Know Bo
During the 1980s and 1990s, Bo Jackson hit 500-foot home runs and ran over linebackers, becoming a cultural icon and one of the most famous athletes of all time. Director Michael Bonfiglio examines the truths and tall tales that surround Jackson, and how his seemingly impossible feats captured our collective imagination for an all-too-brief moment in time.