Carl’s Date
In Pixar Animation Studios’ special short, “Carl’s Date,” Carl Fredricksen reluctantly agrees to go on a date with a lady friend—but admittedly has no idea how dating works these days. Ever the helpful friend, Dug steps in to calm Carl’s pre-date jitters and offer some tried-and-true tips for making friends—if you’re a dog.