Assembled: The Making of Loki Season 2
Through candid interviews with the creative minds behind the show, and exclusive on-set footage, discover how the talented team that powered "Loki: Season 2" raised the stakes for this latest MCU adventure. Witness imaginative costumes, elaborate environments, and far-out variants come to life, meet new allies and foes, and time-slip across the Multiverse in "Assembled: The Making of Loki: Season 2."