Upside-Down Magic
13-year-old Nory and her best friend Reina enter the Sage Academy for Magical Studies, where Nory's wonky magic lands her in a class for those with Upside-Down Magic, otherwise known as UDM. While many believe that the UDM’s unique powers make them a target to dangerous and evil shadow magic, Nory and her fellow UDM classmates set out to prove that Upside-Down Magic beats right-side-up!