Star Wars: The Empire Strikes Back (Episode V)
The Rebels scatter after the Empire attacks their base on the ice planet Hoth. Han Solo and Princess Leia are pursued by Imperials, while Luke trains with Jedi Master Yoda. But when Luke battles Darth Vader, he learns the shocking truth of his past.
Discover the conflict between good and evil in the electrifying Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back. After the destruction of the Death Star, Imperial forces continue to pursue the Rebels. After the Rebellion’s defeat on the ice planet Hoth, Luke journeys to the planet Dagobah to train with Jedi Master Yoda, who has lived in hiding since the fall of the Republic. In an attempt to convert Luke to the dark side, Darth Vader lures young Skywalker into a trap in the Cloud City of Bespin.