Super Troopers
A group of highway patrolmen in Vermont are locked in a rivalry with the local cops; the outcome will determine whether the highway patrol station is shut down.
Always looking for action, five over-enthusiastic, but under-stimulated Vermont State Troopers raise hell on the highway, keeping motorists anxiously looking in their rear view mirrors. Between an ongoing feud with the local cops over whose you-know-what is bigger and the state government wanting to shut them down, the Super Troopers find themselves patrolling the boundaries of good taste as they hilariously and unwittingly skid towards solving the crime of their lives.