Torn
In 1999, climber Alex Lowe was lost in a deadly avalanche on Mount Shishapangma. Surviving the avalanche was Alex’s best friend and climbing partner, Conrad Anker, who went on to marry Alex’s widow and help raise his sons. From filmmaker, photographer and National Geographic Explorer Max Lowe, "Torn" turns the lens on his own family, as the body of his father is uncovered seventeen years after his death.